გაკვეთილის გეგმა
მე-4 კლასი.
საგანი: მათემატიკა
სკოლა:
ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლა „ლაშარი“
სწავლების საფეხური: დაწყებითი.
მე-4 კლასი
მასწავლებელი: თამარ ასანიშვილი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 9
თემა:
შეკრებისა და გამოკლების
თვისებები. ვიპოვოთ რიცხვითი გამოსახულების
მნიშვნელობა
მიზანი: შეკრებისა და გამოკლების
თვისებების დემონსტრირება პრაქტიკული
ამოცანების ამოხსნისას. მათ. IV.2. მოსწავლეს შეუძლია ნატურალურ რიცხვებზე სხვადასხვა ხერხით
შეკრება-გამოკლების მოქმედებების შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
მეთოდი
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
|
თითოეული აქტივობის
ბოლოს მისაღწევი შედეგები.
|
1.
|
მისალმების შემდეგ მოსწავლეებს გავაცნობ
გაკვეთილის თემას და მიზანს.
|
ვერბალური ახსნა,
კითხვა-პასუხი
|
მთელი კლასი
|
მონიტორი
|
2წთ
|
მოსწავლეებს შეექმნებათ სამუშაო
განწყობა, აუმაღლდებათ მოტივაცია.
|
2.
|
გავიხსენებთ შეკრება-გამოკლების თვისებებს
|
კითხვა-პასუხი
|
მთელი კლასი
|
მინიტორი
|
3წთ
|
წინარე ცოდნის გახსენება.
|
3
|
ჯგუფური მუშაობისთვის მომზადება,
ქცევის წესების შეხსენება.
|
მთელი კლასი
|
მონიტორი
|
5წთ
|
მოსწავლეთა მობილიზება
ჯგუფური მუშაობისთვის.
|
|
4.
|
ჯგუფი წინასწარ
დაყოფილია სამ ქვეჯგუფად.თითოეულ ქვეჯგუფს
დავურიგებ ერთნაირი სირთულის სხვადასხვა ამოცანას.
გავაცნობ ინსტრუქციას
და შეფასების სქემას. ეს ყველაფერი ნაჩვენები
იქნება მონიტორზეც. მოსწავლეებს ევალებათ
ამოცანის პირობის გააზრება,
ამ პირობის მოკლედ ჩაწერა, სქემის სახით
წარმოდგენა. რიცხვითი გამოსახულების შედგენა
და შეკრებისა და გამოკლების
თვისებების გამოყენებით მისი
გამოანგარიშება სხვადასხვა ხერხით.
|
დამოუკიდებელი მუშაობა ჯგუფებში.
|
ჯგუფური
|
ფორმატი,
მარკერები,
რვეული, საწერი კალამი.ფურცელზე დაწერილი
დავალებები.
მაგნიტები დაფაზეფორმატების
მისაკრავად, მონიტორი.
|
15წთ
|
მოსწავლეშეძლებს
ნატურალურ რიცხვებზე სხვადასხვა ხერხით შეკრება-გამოკლების მოქმედებების შესრულებას.
მოსწავლეები დაეუფლებიან ჯგუფური მუშაობის ჩვევებს.
მოსწავლეებს განუვითარდებათ ტექსტის გააზრების, ანალიზის და შეფასების
უნარები.
|
5
|
თითოეული ჯგუფის მიერ
შესრულებული სამუშაოს პრეზენტაცია.პრეზენტაციას წარმოადგენს
ჯგუფის მიერ არჩეული
ერთ-ერთი წევრი.
|
15 წთ.(თითოეულს 5წთ)
|
მოსწავლეებს განუვითარდებათ პრეზენტაციის, დროის ეფექტიანად გამოყენების
უნარი.
|
|||
6
|
ჯგუფების მიერ ურთიერთშეფასება
მასწავლებლის შეფასება
|
განმავითარებელი
|
ვერბალური
|
3წთ
|
მოსწავლეები შეაფასებენ:
1.ამოცანის ამოხსნის სისწორეს.
პრეზენტაციის დონეს:
ა)ვიზუალური მხარე.
ბ)არგუმენტირებული მსჯელობა.
|
|
7
|
საშინაო დავალების მიცემა
|
მე-4
|
2წთ
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий