თემატური გეგმა
საგანი: მათემატიკა 2017-2018 სასწ. წელი
მასწავლებელი:
თამარ ასანიშვილი
კლასი: IV კლასი
თემა
|
სთ.რაოდენობა
|
ჩატარების დრო
|
მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
რესურსები
|
აქტივობები
|
მოსწავლის ორგანიზაციის ფორმები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
თავიI
გამეორება.
ნატურალური რიცხვები ათასამდე.
1.ათასამდე ნატურალური რიცხვების ჩაწერის წესი
2.რიცხვების შედარება და
დალაგება
3.რიცხვების დამრგვალება
შეჯამება-ანალიზი
|
8სთ
2სთ
|
15.09.
28.09
|
ათასამდე ნატურალური რიცხვების ჩაწერა, სხვადასხვა მოდელით წარმოდგენა
რიცხვით ჩანაწერში თანრიგებში
მდგომი ციფრების შესაბამისი მნიშვნელობების დასახელება.
რიცხვების დამრგვალება ასეულებამდე
, ათასეულებამდე.
IV.1
|
თვალსაჩინოებები
დაფა,
ცარცი
|
მოისაზრე
(თამაშები)
„აირჩიე სწორი ადგილი“
„აირჩიე სწორი სტრატეგია“
კვლევა-ძიება
ცხრილებზე მუშაობა
|
ინდივიდუალური მუშაობა
მთელი კლასი
ჯგუფური მუშაობა
|
საშინაო დავალებები
კლასში
ჩართულობა
|
|
თემა
|
სთ.რაოდენობა
|
ჩატარების დრო
|
მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
რესურსები
|
აქტივობები
|
მოსწავლის ორგანიზაციის ფორმები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
თავიII
1.ჩავწეროთ ათასზე მეტი ნატურალური რიცხვები
2.შევადაროთ და დავალაგოთ ნატურალური რიცხვები
3.ნატურალური რიცხვები
4.დამრგვალების
წესი
5.ვიყენებთ სვეტოვან დიაგრამას
შეჯამება - ანალიზი
|
12სთ
2
სთ
|
|
მილიონამდე რიცხვების წაკითხვა, ჩაწერა,პოზიციური სისტემის დემონსტრირება
რიცხვების შედარება და დალაგება.
მრავალნიშნა რიცხვების დამრგვალება ათეულებამდე, ასეულებამდე,ათასეულებამდე.
დამრგვალების წესის ჩამოყალიბება
სვეტოვანი დიაგრამის გამოყენება მონაცემთა ანალიზისთვისIV.1; IV.14
|
სურათები
საილუსტრაციო მასალა
|
დავალება -
პროექტი
მოსაზრე
მოისაზრე
პრაქტიკული საქმე
თამაში-დათვლაბიჯებთ
|
ჯგუფებში მუშაოაბა
ჯგუფური მუშაობა
|
პრეზენტაცია
რუბრიკებით შეფასება
ჩართულობა
|
|
თემა
|
სთ.რაოდენობა
|
ჩატარების დრო
|
მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
რესურსები
|
აქტივობები
|
მოსწავლის ორგანიზაციის ფორმები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
თავიIII
1.ორნიშნა რიცხვების
შეკრება
2.ჯამის შეფასება დამრგვალებით
3.დიდი რიცხვების
შეკრება
შევარჩიოთ
ხერხი
4.შეკრების
წესი.
5.ორნიშნა რიცხვების
გამოკლება
6.სხვაობის შეფასება.
7.რიცხვების შეფასება კალკურატორით
და ჯამის, სხვაობის შეფასება
9.შეკრებისა
და გამოკლების ზოგიერთი თვისება
შეჯამება- ანალიზი
|
13სთ
14სთ
2სთ
|
31.10
12.11
|
სხვადასხვა
ხერხით ზეპირი შეკრება. შეფასება, წერილობითი
ალგორითმის გამოყენება
შეფასების სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით მიღებული
შედეგის შედარება.
სხვადასხვა
ხერხით შედარება. კონკრეტული მაგალითისთვის ყველაზე ხელსაყრელის არჩევა. IV.2
მარტივი
მათემატიკური ამოცანების ამოხსნისას ალგებრული გამოსახულებების შედგენის ჩვევების
დაუფლება
შეკრებისა
და გამოკლების თვისებების გამოყენება
|
|
მინი
ლექცია
ძეპირად
შეკრება- გამოკლება
მოისაზრე
მუშაობა
რთულა ამიცანებზე
მსჯელობა
მათემატიკური
ლექსიკონი
თამაშები
პრაქტიკული
მუშაობა
კლასში
თამაში
მინი
ლექცია
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
დამოუკიდებელი
ჯგუფური
მუშაოაბა
|
განმავითარებელი
კომენტარები
რუბრიკები
|
|
თემა
|
სთ.რაოდენობა
|
ჩატარების დრო
|
მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
რესურსები
|
აქტივობები
|
მოსწავლის ორგანიზაციის ფორმები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
10.რიცხვითი
გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნა
11.უცნობი
კომპონენტის პოვნა
12.
დროის ინტერვალების პოვნა
13.მთელის
ნახევარის, მესამედის, მეოთხედის პოვნა.
დამატებითი
ამოცანები
შეჯამება-
ანალიზი
|
2სთ
|
25.12
|
შეკრება/გამოკლების
შემცველი ტოლობის უცნობი კომპონენტის პოვნა. IV.7
დროის ერთეულებს შორის თანაფარდობებსა
და არიტმეტიკული მოქმედებებით დროის ინტერვალის გამოსახვა.
მთელის,
ნაწილების დასახელება და შედარება
IV.10; IV. 11
|
დაფა
ცარცი
პროექტორი
საათი
|
მინი
ლექცია
მოისაზრე
თამაში-„მივიღეთ
20“
პროექტ- გაკვეთილი
მატემატიკური
ინტერვალი
მოიფიქრთ
აქტიური
პრაქტიკული მუშაობა
|
ჯგუფური
მუსაობა
|
პრეზენტაცია
ტესტები
|
|
თემა
|
სთ.რაოდენობა
|
ჩატარების დრო
|
მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
რესურსები
|
აქტივობები
|
მოსწავლის ორგანიზაციის ფორმები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
თავიIV
1.სიგრძის ერთეულები.
2.ობიექტებს
შორის მანძილი.
3.ორ
ობიექტს შორის უმოკლესი გზის შერჩევა
4.ტეხილის
სიგრძე
5.მარშრუტი,მარშრუტის
სიგრძე
6.მრავალკუთხედის
პერიმეტრი
შეჯამება-
ანალიზი
|
17სთ
2სთ
|
3.03.
|
სიგრძის
რომელიმე ერთეულის გამოსახვა მცირე ერთეულით. IV.5
ორ ობიექტს შორის
მანძილის შეფასება, ვარაუდის გამოთქმა.
ორ
ობიექტს შორის უმოკლესი მანძილის შერჩევა.
მარშრუტის
აღმწერი სქემის შერჩევა და წარდგენა. ტეხილის სიგრძის გაზომვა
მრავალკუთხედი
პერიმეტრის პოვნა
IV.10; IV. 11
|
სახაზავი
ფანქარი
საშლელი
|
მაგიური
თამაში
„ციფერბლატი’
მინი
ლექცია
მოისაზრე
|
მათემატიკური
ლექსიკონი
|
პრაქტიკული
საქმიანობის შეფასება
ტესტები
ტესტირება
|
|
თემა
|
სთ.რაოდენობა
|
ჩატარების დრო
|
მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
რესურსები
|
აქტივობები
|
მოსწავლის ორგანიზაციის ფორმები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
თავიV
1.გამრავლების თვისებები
2.გამრავლება ნულებით დაბოლოვებულ რიცხვებზე.
3.ერთნიშნა რიცხვზე გამრავლება.
4.ნამრავლის შეფასება.
5.ორნიშნა რიცხვზე გამრავლება
6.სამნიშნა რიცხვზე გამრავლება.
7ამოცანები ზედმეტი მონაცებეთ
შეჯამება-ანალიზი
|
18სთ
|
20.03
|
რიცხვების 100-ზე და 1000-ზე
და ა.შ.
გამრავლების და ნულებით დაბოლოებული რიცხვების გამრავლების შემოკლებული წესების დაუფლება.V.3
ერთნიშნა, ორნიშნა და სამნიშნა რიცხვებზე გამრავლების სხვადასხვა წესის
დაუფლება V.3
ამოცანების ამოხსნისას ზედმეტი მონაცემებისა
და საჭირო
მონაცემების განსხვავების ჩვევების დაუფლება IV.7
|
თვალსაჩინოება
|
მინი ლექცია
მოისაზრე
პრაქტიკული მუშაობა
დამოუკიდებელი სამუშაოები
|
მთელი კლასი
ინდივიდუალური მუშაობა
|
განმავითარებელი
დაკვირვება
|
|
თემა
|
სთ.რაოდენობა
|
ჩატარების დრო
|
მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
რესურსები
|
აქტივობები
|
მოსწავლის ორგანიზაციის ფორმები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
8.მოქმედებათა რიგი
9.რიგი
10.ერთნიშნა
რიცხვზე გაყოფა
11.ნულით
დაბოლოებულ რიცხვების გაყოფა
12.ამოცანის
ამოხსნა
შეჯამება-ანალიზი
13.
შესაბამისობა
14.გამრავლების
და გაყოფის უცნობი კომპონენტის პოვნა
შეჯამება- ანალიზი
|
16სთ
2სთ
|
12.04
28.04
|
რიცხვითი
გამოსახულების მნიშვნელობის მოსაძებნად შეკრებისა და გამრავლების თვისებების გამოყენება
მარტივი არითმეტიკული ამოცანების ამოხსნისას. ალგებრული გამოსახულების შედგენისა და გამოყენების ჩვევების დაუფლება.
IV.7
ერთნიშნა
რიცხვზე გაყოფა
ნაშთის
დასახელება
გამოყენებული
ხერხის დასაბუთება
ამოცანების
ამოხსნისას ნაშთის ინტერპრეტაციის უნარი.
შესაბამისობის გამოსახვის უნარის განვითარება.IV.6
|
დაფა
ცარცი
|
დამოუკიდებელი
სამუშაო
მინი
ლექცია
პრაქტიკული
მუშაობა
|
ინდივიდუალური
მთელი
კლასი
|
განმავითარებელი
დაკვირვება
ტესტირება
|
|
თემა
|
სთ.რაოდენობა
|
ჩატარების დრო
|
მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
რესურსები
|
აქტივობები
|
მოსწავლის ორგანიზაციის ფორმები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
თავიVI
1.მასის ერთეულები
2.ამოცანები
ნაკლული და ზედმეტი მონაცემებით
3.კუბი,
პრიზმა, კონუსი, ცილინრი, ბირთვი
შეფასება-ანალიზი
თავიVII
1.მონაცემთა შეგროვებისა და ორგანიზაციის
ფორმები
2.მონაცემთა
წარმოდგენის
საშუალებები:
ცხრილი, პიქტოგრამა, სვეტოვანი დიაგრამა
შეჯამება-ანალიზი
|
8სთ
10სთ
2სთ
|
10.05
12.06
|
ზომის
სხვადასხვა ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირება.IV. 5
სივრცითი ფიგურების შედარებისა და დაჯგუფების ჩვევების დაუფლება.
თანამკვეთი ფიგურების აღქმა და საერთო წერტილების მითითება.IV.8; IV.9
მოცემულ
თემასთან დაკავშირებულ თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების შეგროვების ჩვევების დაუფლება.
მათი
მოწესრიგებულობა, დალაგება (დაჯგუფება), ცხრილების, სქემების, ანკეტის შევსების წესების დაუფლება, ანალიზი, შედარება, განსხვავების
პოვნა
IV.12; IV.13;
IV.14
|
თვალსაჩინოება
ფიგურები
წებო
და ფერადი ფურცლები
სახაზავი
ფანქარი
|
პრაქტიკული
საქმიანობა
მაკეტების
დამზადება
მოისაზრე
პრაქტიული
საქმიანობა
ტესტირება
|
მთელი
კლასი
ჯგუფებში
მუშაობა
ინდივიდუალური
მუშაობები
|
განმავითარებელი
შეფასება
პრეზენტაციები
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий