მასწავლებლის შეფასება ხანგრძლივი და კომპლექსური პროცესია.
მასწავლებელთა შეფასების სისტემის განხორციელებამდე სკოლის დირექტორმა უნდა
გამართოს საორიენტაციო შეხვედრა და მასწავლებლებს მიაწოდოს შემდეგი ინფორმაცია:
მასწავლებლის შეფასების მიზანი და მთავარი პრინციპები;
მოლოდინები მასწავლებლის საქმიანობის მიმართ (მასწავლებლის პროფესიული
სტანდარტი);
მასწავლებლის შეფასების კრიტრიუმები და რუბრიკა;
მასწავლებლის შეფასების პროცედურები, სტრატეგიები და ინსტრუმენტები;
სკოლის დირექტორისა და მასწავლებლის მოვალეობები მასწავლებელთა შეფასების
პროცესში;
მასწავლებლის შეფასების პროცესის განრიგი.
შეფასების სისტემისა და პროცესის შესახებ ინფორმაციის წინასწარ გაცნობა ხელს შეუწყობს მის ეფექტურად განხორციელებას. მასწავლებლებს სრული ინფორმაცია ექნებათ იმის შესახებ, თუ რას მოელიან მათგან და რა უნდა გააკეთონ იმისთვის, რომ თავის მხრივ ხელი შეუწყონ პროცესის ეფექტურად წარმართვას.
ეტაპი 1. ორიენტაცია
ეტპი 2 დაგეგმვა დამიზნებისშემუშავება
ტაპი 3. დაკვირვება და მონაცემების შეგროვება
ეტაპი 4. მასწავლებლის თვითშეფასება
ეტაპი 5. წლიური შეფასება
Комментариев нет:
Отправить комментарий