თემატური გეგმა
საგანი: მათემატიკა
IX-კლასი
პედაგოგი : თ ასანიშვილი
2016–2017 სასწავლო წელი
N
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
საათი
|
სასწავლო მიზანი/შედეგი
|
რესურსი
|
მეთოდები სტრატეგია
|
შეფასება
|
1
2
3
4
5
6
7
|
Iთავი
გამეორება.ირაციონალური რიცხვები.ერთუცნობიან უტოლობათა
სისტემა
II თავი
მინაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა
III თავი
ფუნქცია.გეომეტრიული გარდაქმნები სიბრტყეზე.
IV თავი
განტოლება.
განტოლებათა სისტემები.
პროგრესიები.
V თავი
მსგავსი ფიგურები.
მართკუთხა სამკუთხედი
VI თავი
ალბათობა
VII თავი
წრეწირი.წრე
|
1.1რაციონალური რიცხვები
1.2კვადრატული
ფესვი.კვადრატული ფესვის შემცველი გამოსახულების გარდაქმნა.ირაციონალური რიცხვები
1.3 დასაბუთების ხერხები
1.4 ნამდვილი რიცხვები
1.5 რიცხვითი უტოლობა.უტოლობათა
დამტკიცება
1.6 წრფივ ერთუცნობიან
უტოლობათა სისტემა.
ამოცანები გამეორებისთვის
საკონტროლო
წერა N 1
2.1 მონაცემთა მოპოვება
და დაჯგუფება.
2.2 მონაცემთა წარმოდგენის
საშუალებები.
2.3 მონაცემთა შემაჯამებელი
რიცხვითი მახასიათებლები,საშუალო კვადრატული გადახრა.
ამოცანები გამეორებისთვის.
საკონტროლო
წერაN 2
3.1ფუნქცია.ფუნქციის
გრაფიკი.
3.2ფუნქციის მოცემის
ხერხები
3.3 ფუნქციის თვისებები.
3.4 წრფივი ფუნქცია.
3.5 არაჩვეულებრივი
არითმტ.
საკონტროლო
წერაN 3
3.6 გეომეტრიული გარდაქმნები.ღერძული
სიმეტრია.ცენტრალური სიმეტრია
3.7 ვექტორი.ვექტორების
შეკრება.ვექტორის რიცხვზე გამრავლება.
3.8 პარალელური გადატანა.
3.9 გეომეტრიული გარდაქმნების
სხვადასხვა გამოყენება.
საკონტროლო
წერა N 4
3.10 კვადრატული ფუნქცია
3.11 კვადრატული ფუნქციის
ნულები.ვიეტის თეორემა.
3.12 კვადრატული უტოლობა.
3.13უტოლობის ამოხსნა
ინტერვალთა მეთოდით
3.14უტოლობათა სისტემა.ამოცანები
გამეორებისთვის
საკონტროლო
წერაN5
4,1 მთელი და წილადური განტოლებები.
4.2 ამოცანების ამოხსნა.
4,3 მეორე ხარისხის ორუცნობიანი განტოლება.
საკონტროლო
წერა N6
4.4 ირაციონალური განტოლებები და უტოლობები.
4.5 ორუცნობიან განტოლებათა სისტემა.ამოცანების ამოხსნა ორუცნობიანგანტოლებათა
სისტემის გამოყენებით.
4.6 განტოლებისა და
განტოლებათა სისტემის ამოხსნა გრაფიკული ხერხით.
4.7მიმდევრობა.რეკურენტული
წესით მოცემული მოცემული მიმდევრობები.
ამოცანები გამეორებისათვის
საკონტროლო
წერაN7
5.1 მსგავსი ფიგურები.
მსგავსი სამკუთხედები.
5.2 სამკუთხედების მსგავსების
ნიშნები.
5.3მსგავსი ფიგურების
პერიმეტრებისა და ფართობების შეფარდება.
საკონტროლო
წერა N8
5,4 პროპორციული მონაკვეთები
მართკუთხა სამკუთხედში.
5,5 ტრიგონომეტრიული
თანაფარდობები მართკუთხა სამკუთხედში.
6.1ელემენტარული ხდომილობა.ალბათობა.ხდომილობის
ალბათობა.
6.2 ხდომილობათა ჯამის
ალბათობა.
6.3 ხდომილობათა ნამრავლი.
დამოუკიდებელი ხდომილობათა
ნამრავლის ალბათობა.
ამოცანები გამეორებისთვის.
საკონტროლო
წერაN9
7.1 წრეწირი.წრე.წრის
ნაწილები.
7.2 წრეწირის მხები და მკვეთი.
7.3 რკალი.რკალის გრადუსული
ზომა.
7,4 წრეწირთან დაკავშირებული
კუთხეების და მონაკვეთების თვისებები.
7.5ჩახაზული და შემოხაზული
წრეწირები.
7.6 წირის სიგრძე.წრეწირის
სიგრძე.წრის ფართობი.
7.7წერტილთა გეომეტრიული
ადგილი.ამოცანები აგებაზე.
ამოცანები გამეორებისთვის.
საკონტროლო
წერა N10
გამეორება
|
4
4
2
2
|
მოსწავლემ შეძლოს:
. რაციონალური რიცხვების შედარება,დალაგება.სხვადასხვა
სახით მოცემულ რიცხვებს შორის განსხვავების გააზრება ,
სხვადასხვა სახით მოცემული რიცხვების დამრგვალების.შედა-
რების ჩვევების დაუფლება ,
ირაციონალური რიცხვების დასახელება ,ფესვის ამოღების
ოპერაციის შესრულებისას ოპტიმალური ხერხების შერჩევა
არითმეტიკული ფესვის შემცველი გამოსახულებების გამარტივების
ჩვევების დაუფლება.IX.1 IX.2
.დასაბუთების სხვადასხვა ხერხის
გამოყენება რიცხვის თვისებების შესწავლისას.IX.3
.ვენის დიაგრამების გამოყენება.IX.3
.რიცხვებისშედარება.გეომეტრ.ინტერპრეტაცია.
.ამოცანის ამოხსნისას უტოლობის.უტოლობათა სისტემის
შედგენა და ამოხსნა.IX.7
გავლილი მასალის
შეჯამება
მოსწავლემ შეძლოს;
.რაოდენობრივ მონაცემთა დაჯგუფება ინტერვალთა კლასებში
და შესაბამისი წარმოდგენის ხერხების აგების ჩვევების დაუფლება.[ჰისტოგრამა.ცხრილი].შესაბამისი
დიაგრამების შერჩევის უნარის გამომუშავება.არჩევანის დასაბუთება.
.ერთი გრაფიკული ფორმიდან მეორეზე გადასვლა.
თემის შეჯამება.
.
შესაფერისი შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიათებლების
შერჩევა..გრაფიკული ფორმით წარმოდგენილი მონაცემების სტატისტიკური შინაარსის გააზრება.
გავლილი მასალის შეჯამება
გრაფების გამოყენება.IX.5
.ფუნქციის პარამეტრების ცვლილებების შედეგების ინტრეპრეტაცია.IX.6
მოსწავლემ შეძლოს;
.გეომეტრიულ გარდაქმნათა თვისებების,მათი კომპოზიციის
გააზრება.
ერთი ფიგურის გეომეტრიული გარდაქმნითმეორე ფიგურის
მიღების შესაძლებლობის გააზრება.
. მოსწავლემ შეძლოს;
.ფუნქციის თვისებების გამოყენება სიდიდეებს შორის
დამოკიდებულების აღსაწერად.ფუნქციის მნიშვნელობის,ნულების,მაქსიმუმის,მინიმუმის.ზრდადობა–კლებადობისა
და ნიშანმუდმივობის შუალედების პოვნა.IX.6
.ფუნქციის გრაფიკის თვისებების გააზრება სიდიდეების
შორის დამოკიდებულებების გასააზრებლად.
გავლილი მასალის შეჯამება.
.გეომეტრიული გარდაქმნების გამოყენება სიბრტყის დაფარვის
შესაძლებლობის განხილვისას.
IX.9;IX.8
გავლილი მასალის
შეჯამება.
მოსწავლემ შეძლოს;
.ფუნქციების და მათი თვისებების გამოყენაბა სიდიდეებს
შორის დამოკიდებულების აღსაწერად და გამოსავლენად..მოცემული ფუნქციისთვის ამ ფუნქციის
მნიშვნელობის,ნულების,მაქსიმუმის,მინიმუმის,ზრდადობის.კლებადობის და ნიშანმუდმივობის
შუალედების პოვნა.IX
,ტექსტური ამოცანების ამოსახსნელად განტოლების,უტოლობის,განტოლებათა
სისტემის შედგენა,ამოხსნა
გავლილი მასალის
განმტკიცება
ამოხსნის ინტერპრეტაცია ამოცანის კონტექსტის გათვალისწინებით.IX.7
.ამოცანების ამოხსნის უნარის განვითარება.რომლებიც
დაკავშირებულია საპროცენტო განაკვეთის,დარიცხვის,ფასდაკლების ოპერაციებთან.IX4
.რეალური პროცენტის დისკრეტული პროცესების აღწერისას
რეკურსიის გამოყენაბა.რეკურენტული მიმდევრობები და მათი განვრცობის ხერხები.IX.5
გავლილი მასალის
განმტკიცება
მოსწავლემ შეძლოს;
ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომების პოვნის,შეფასების
საკითხების დაკავშირება პრაქტიკული პრობლემების გადასაჭრელად.
მართკუთხა სამკუთხედის გვერდებსა და კუთხეებს შორის
ტრიგონომეტრიული თანაფარდობების გამოყენება რეალურ ვითარებაში ობიექტებს შორის მანძილების
დასადგენად.IX.8
მოსწავლემ შეძლოს:
. რომელიმე ხერხის შერჩევა სხვადასხვა სიმრავლეების
ელემენტების კომბინაციების,ყველა შესაძლო ვარიანტის,სიმრავლის ელემენთა ამორჩევის
.დალაგებისა და გადანაცვლების რაოდენობის მოსაძებნად.IX.5
ალბათობის თვისებებისა და ფორმულების გამოყენება[ჯამის,ნამრავლის]
ხდომილობათა ალბათობის გამოსათვლელად,
.ხდომილობის მოსალოდნელობის შესახებ მონაცემთა საფუძველზე
ვარაუდის გამოთქმა და მისი მართლზომიერების დასაბუთებაIX.13.დამოუკიდებელი ხდომილობათა
ალბათობის ამოხსნა.
გავლილი მასალის
განმტკიცება
.წერტილთა გეომეტრიული ადგილის’ ცნების გამოყენების
უნარის განვითარება.ამ ცნების მიხედვით ფიგურის ან მისი ელემენტების დასახელება და
გამოსახვა წერტილთა გეომეტრიული ადგილის ცნების გამოყენება აგების ამოცანებში
.სხვადასხვა ჩამოყალიბებისას ფიგურათა შორის მიმართვების
განსაზღვრა.IX.10
.სიბრტყეზე მოცემული წირის მიახლოება ტეხილის საშუალებით
და ამ მეთოდით წირის სიგრძის შეფასება ან მიახლოებითი გამოთვლაIX.8
გავლილი მასალის
განმტკიცება
გავლილი მასალის
გამეორება
|
სახელმძღვანელო.რვეული, კალამი,
დაფა ცარცი
სახელმძღვანელო,
ტესტები
სახელმძღვან
კალკულატორი
ფორმატი
სპეციალურად შერჩეული ცხრილები
სახელმძღვანელო, ცხრილები
ტესტები,შემაჯამებელი დავალების
რვეული, კალამი.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,სახაზავი, ფანქარი,
საშლელი.
ფორმატი.მარკერი
სახაზავი
საშლელი
ფანქარი
შემაჯამებელი დავალების რვეული, კალამი, სახაზავი, ფანქარი
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი, სახაზავი ფანქარი,
ფორმატი.კომპიუტერი
რვეული, კალამი,
სახაზავი, ფანქარი, საშლელი.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი, სახაზავი ფანქარი,
ფორმატი.კომპიუტერი
რვეული, კალამი,
სახაზავი,ფანქარისახელმძღვანელო რვეული, კალამი, სახაზავი ფანქარი, ფორმატი.კომპიუტერი
ფორმატი, მარკერი, სახელმძღვანელო.
რვეული, კალამი, ფანქარი, საშლელი.
სახელმძღვანელო, ფორმატი,
ფორმატი.
სახაზავი.
ფანქარი.
საშლელი.
რვეული, კალამი, ფანქარი საშლელი.
რვეული, კალამი
ფანქარი.
საშლელი.
ფორრმატი.
კამათელი.
მონეტა.
ცხრილები
სახელმძღვანელო, ფორმატი, კალკულატორი
სახელმძღვანელო, ფორმატი, კალკულატორი,სახელმძღვანელო,
ფორმატი,
ტესტები
ფორმატი.
სახაზავი.
საშლელი.
ფანქარი.
ფარგალი.
ტესტები
ფორმატი.
სახაზავი.
საშლელი.
ფანქარი.
ფარგალი.
კალკულატორი
ტესტები
სახელმძღვან ელო
|
ინტერაქტიული
გამოკითხვა. მუშაობა წყვილებში,
დისკუსია მსჯელობა
დამოუკიდებელი
მუსაობა.
საორგანიზაციო
სქემა; ვენის დიაგრამა.
ჯგუფური მუსაობა.
|
მიმდ.განმავითარებელი.
მიმდინარე
განმსაზრვრელი
მიმდინარე
განმავითარებელი,მიმდინარე განმსაზღვრელი
შემაჯამებელი განმსაზღვრელი
მიმდ. განმავითარებელი.
მიმდინარე განმავითარებელი.
შემაჯამებელი განმსაზღვრელი
მიმდინარე განმავითარებელი
შემაჯამებელი განმსაზღვრელი.
მიმდინარე
განმავითარებელი, მიმდინარე განმსაზღვრელი.
შემაჯ. განმსაზღვრელი
მიმდინარე განმავითარებელი, მიმდინარე განმსაზღვრელი.
მიმდინარე განმავითარებელი.
შემაჯამებელი განმსაზრვრელი.
შემაჯამებელი განმსაზღვრელი..
საკ.
საშ.
საშ.
საკ.
საკ. საშ.
საშ. საკ.
საკ.
შემჯ
საკ
საშ.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий